Çalışma Saatleri: Pazartesi - Cuma - 08:30 - 17:30, Cumartesi 08:30 - 13:00

ÖZEL KÜTAHYA HASTANESİ

KURUMSAL

Kalite Yönetim Sistemi

Kalite Kuruluş Temelimiz;

Özel Kütahya Hastanesi’nde insana saygılı, kurumsal ve sosyal sorumluluk bilinci içerisinde, eşitlik ilkesine bağlı, açık, şeffaf ve güven veren bilimsel ve yaratıcı düşünen bir kurum olarak; sürekli izleyerek, iyileştirme yaparak devamlı gelişen ve yenilemeyi sağlayan bir yönetim ve iletişim sistemi örneği vermek Kalite Yönetim Birimimizin temelidir.

Amaçlarımız;

Hastanemizde oluşturduğumuz kalite kültürünün devamlılığını sağlamak.

Hasta bakımını tüm yönleriyle sorgulamak.

Nitelikli ve uluslararası standartlarda sağlık hizmeti sunmak.

Nitelikli personel istihdam etmek ve sürekli eğitimle gelişimlerini sağlamak.

Problemleri oluşmadan önce fark etmek.

Katılımcılık, takım ruhu ve birbirimize güvenle sunduğumuz sağlık hizmetinde en üst seviyede olmak.

Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermek ve önerilerinden yararlanmak.

Kurumumuz sistemini sürekli sorgulamak ve iyileştirmek.

Hizmet kalitesi açısından tercih edilen, uluslararası standartları benimseyen, sürekli iyileştirme prensibini esas alan, lider bir kurum olmaktır.

Bu amaçlarla çıktığımız yolda insana ve topluma karşı sorumluluğumuzu, kaliteli hizmet anlayışımız, üstün nitelikte ekibimiz ve teknolojik yeniliklerle birleştirerek, bugün olduğu gibi gelecekte de sağlıkta güven ve huzurun ilk adresi olmak, çağdaş bilgi ve son teknolojiyi kullanan, uluslararası standartları ve meslek ahlakını benimseyen, hastamızın ve yakınlarının memnuniyetini önemseyen, haklarının ve sosyal sorumluluğunun bilincinde, her zaman öncü ve yenilikçi uygulamalarımız ile mevcut kapasitemizi ve hizmet alanlarımızı daha üst seviyeye çıkarmak üzere çalışmalarımız artarak devam edecektir.

Her zaman kaliteli sağlık hizmeti sunmayı hedefleyen hastanemizde, verilen hizmetlerin etkinliğinin ölçülmesi ve değerlendirilmesi de bir o kadar önem taşımaktadır. Yapılan ölçümlerin sonuçları değerlendirilerek hastalarımıza ve yakınlarına daha iyi hizmet sunmak için aldığımız kararlarda önemli yol göstericilerimiz olarak kullanılmaktadır.

Kalite Yönetim Biriminin verilen hizmetin kaliteli ve güvenli olmasını sağlamak amacıyla tıbbi, idari, mali ve destek süreçlerinin performansını sürekli ve tarafsız olarak ölçmekte, sonuçları değerlendirerek gerekli iyileştirmeleri planlamaktadır. Birimimiz ayrıca iyileştirme amacıyla gerçekleştirilen yeni hizmetlerin tasarımı, hayata geçirilmesi, etkilerinin izlenmesi ve performansının tekrar ölçülmesi çalışmalarının belirlenmiş bir sistematik içinde yürütülmesini sağlamaktadır. Bu sebeple kalite izleme ve değerlendirme ekiplerimiz aktif olarak sahada kontrollerini sürdürmektedir.